Tillbaka efter sådär 3 år.

Tänkte försöka ta upp det här med bloggandet igen. Mycket har hänt under 3 år. Gått ur skolan,  skaffat pojkvän, gått upp allt i vikt om inte mer! jag tänkte skriva nu för jag behöver det. Idag kom livet ikapp mig. Jag blev å sakna allt från den tiden för 3 år sedan. Tiden då jag var smal, livet lekte och jag fortfarande gick i skolan. Just nu skulle jag kunna offra min högra hand för att vara tillbaka på den tiden. av och till mår jag kasst och kommer ner i svackor. Jag har inget självförtroende längre, det sjönk som sten när jag gick upp i vikt. Och jag blir arg på mig själv för att jag låtit det gått så långt! Jag håller på och ska förändra mitt liv, och det nu! Jag måste få tillbaka min självkänsla och den mer glada Mikaela jag var 2009. jag kommer kämpa varke dag. Att gå ner 40 kg kommer ta tid. Men jag ska lyckas! sitter just nu i sängen och kollar ut i finvädret. Imorgon ska jag jobba eftermiddag. Tänka sig, man har blivit så stor att man jobbar. Vill tillbaka till skoltiden då livet lekte. Jag vill inte klaga på livet jag har nu. Jag har ju min fina pojkvän Och han är underbar.... Men jag är olycklig i mig själv, ja jag är nog det.  / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0