tider och tankar

Sitter och lyssnar på Håka Hellströms "hurricane Gilbert" så fort jag lyssnar på dne kommer gamla minnen upp och tankar som för mig tillbaka till sommaren 09. Den sommaren var en av dem bästa. Jag var överallt och ingenstans, jag var galen och gjorde precis som jag ville, tyckte och kände för.

P&L 09 kommer alltid vara ett minne för livet, allt var så himla roligt och för att inte tala om galet! Jag kommer aldrig glömma våra vilda dagar under festivalen. Det började med att man vaknade upp började dricka, festade satan, gick ut och härjade för att senare däcka på en parkbänk och bli väckt av att en kompis kommer med en pizzabit, haha jaa helt galet.

Började gilla en kille under P&L dagarna och det är där Håkan Hellströms två låtar kommer in i bilden " Hurricane Gilbert" och "För sent för edelweiss" det var sista spelningen under P&L 09 då vi stod och lyssnade på Håkan. Och allt kändes liksom så himla bra, efter spelningen följde jag med min kompis syrra hem och sov..vägen hem bestod av sång från Håkan Hellström " Nu kan du få mig så lätt" jaa en liten egen variant som min kompis syrras kille sjöng och jag lovar gud så roligt jag hade helt sjukt. Jag skulle sova på soffan och han jag gillade på madrasser brevid...
Nu när jag tänker efter så är det rätt komiskt att jag trodde det skulle bli nått mellan oss haha faktiskt rätt roligt.

Men sommaren 09 kommer ALLTID att vara ett minne för livet...för att inte tala om P&L herregud.
Saknar tiden något så grymt mycket!


Håkan Hellström!


haha jadu Malin ;)


Jag i en kepa som vanligt när man blir full (Y)


Vare vare vare VODKAN? Det tog vodkan ifrån oss :(


Jag och Fanny :)


Under Lars Winnerbäck.


Detta linne är bara så P&L 09!


!!


hahah och detta kommer jag aldrig att glömma, min och Malins hemfärd
tog säkert 3 timmar för det blev skavsår, och gnäll och jaa hahah vad kan man säga?

kan ju säga att det var skönt att sova när man väl kom hem :)

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: N i c k l a s

haha underbart mikaela ;) p&l är verkligen årets höjdpunkt

2010-11-02 @ 21:00:11
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: Du vet

Då det va du & jag :)OCH PÅ DEN TIDEN VAR MAN SMAL! Åh... Inget slår Sommaren 09!

2010-11-02 @ 21:23:19
Postat av: Mikaela

N: jodu :)

M: jaa fan också haha

2010-11-02 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0