Tatuering!

Hejsan det var ett tag sen jag kom hem från stan men har inte kunnat seta vid datorn för att pappa hasde ju såklart tagit upp den platsen men nu sitter jag här iaf :)

Jag var ju med Nicklas när han tatuerade sig idag, jag hoppades på att det skulle göra lite ont och att han skulle plågas lite men så var tydlgen inte fallet. Det gjorde tydligen inge ont i början men när de skulle fylla i runt om stjärnan så gjorde det lite ont, men han skötte sig fint lilla Nicklas! :)

Senare åkte han hem med bussen och jag väntade på att mamma skulle hämta mig på busstationen för vi skulle åka ner till veterinären för att bestämma tid då min lilla misse ska ner och ta bort skabb ur öronen, den 11 november fick vi tid så då blir hon fin och ren i öronen igen :) Nu funderar jag på att gå upp på övervåningen för din ligger min älskling och kikar på tv, vi ska väl dra oss hemåt till han snart.



Såhär blev tatueringen, fint där! :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0