Jag lever iaf!

Den här dagen har varit händelserik! Jag gick upp runt halv 12 sen dog jag till stallet. Jag skulle rida ut med Maria idag och hon red ju sin unghäst på 4 år. Jag hade aldrig rifit ut med Zinnia förut så hon var på helspänn i början men slappnade av när vi väl kom in i skogen...Det var på hemvägen allt skit hände. När vi nästan var hemma och hade gått över åkrarna så började 4 åringen att fjolla, backa och hoppa runt..till sist så backade han så långt att han backade in i Zinna, istället för att Zinnia flyttar pås sig så reser hon sig på bakbenen och kommer så högt upp att hon slår runt! Jag såklart flög av och slog i mig rätt hårt, men varav att Zinnia var jättenära på att ramla över mig...så ja jag har tur jag lever iaf!

Men allt gick som tur var bra, det hade ju kunnat sluta hur illa som helst, men det är sånt som händer.
Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, för jag ska upp halv 10 imonn, först har jag körlektion sen ska jag till stallet :) Godnatt!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0