Godmorgon!

Kan man säga Godmorgon vid den här tiden? jag kan :) Jaa inatt vaknade jag...och jag vaknade vid 2.51!
Tror ni att jag vågade gå upp på toa? Nej det gjorde jag ju såklart inte, utav jag kröp bara närmare min älskling haha. Fan jag ska aldrig mer kolla på någon såndär äcklig film innan jag somnar.

Just nu sitter jag och väntar på att min buss ska gå in till stan, ska möta upp nicklas där för han ska tatuera sig! :)
Sen blir det en vända in på Json trafikskola för att beställa de sista lektionerna innan uppkörningen, japp det börjar närma sig körkort nu :D

Men nu ska jag kika lite Facebook och sådant skit ;)

Här är nicklas lilla blogg: http://fejkadblond.blogg.se/

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0