sjuk

Hur roligt är det att sitta inne en fredagskväll och vara sjuk när vännerna är ute och har skoj? Usch idag vaknade jag och kunde inte prata, wiihoo säger jag bara, sov dåligt...så när fredrik gick upp vid 12 så somnade jag om och sov till halv 2 :)

Börjar bli betydligt bättre i halsen nu, så det är skönt! Gustafsfolket är nere vid båthamnen och här sitter jag och har skit roligt.....eller inte.

Idag fick jag reda på att jag tydligen ska med och åka båt nästa helg med fredrik och familj, hoppas det blir så då :) var länge sen man åkte båt nu...det var hmm får se....8 år sen typ haha. Blir en såndär kryssning, vi blir borta hela helgen :)

Imonn får jag iallafall sova..men på söndag måste jag upp kl 8 för syrran kommer och hämtr mig för att hon ska till Ikea med Amanda och jag ska vara hundvakt och lilla dryga valpen. Men jag gör det lätt för får faktiskt 500 spänn, KLIRR i kassan sa det :D nej nu ska jag gå och ruttna ännu lite mer ;)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till Nova

Hade du en bra dag igår? :D

2010-05-22 @ 13:00:25
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0