Segt

Jaa det var ett tag sen man uppdaterade, men jag har seriöst inte haft någon lust alls med bloggandet så det har stått still. Ska försöka komma igång igen..

Iallfall så är det snart sommarlov, det är inte långt kvar nu! 4 veckor..är det sant? jaa det är det :D
Inget nytt har väl direkt hänt...Jag håller mig mest hemma hos Fredrik nuförtiden :)

Snart kommer Suss,Håkan och Mattis ner hit för att kika klart filmen vi aldrig hann se klart igår, eller vi orkade inte se klart den klockan var rätt mycket.

Känner mig lite stressad faktiskt...snart är det avslutning och jag måste komma i min klänning tills dess :O Det är fan illa, förra sommaren kunde jag ha den och nu kan jag inte det..ajajaj inte bra alls! Så lär sluta med allt onyttigt skit ;) Fast faktiskt så äter jag inte alls lika mycket godis längre, får bara ont i magen av det. Vilket kanske är bra för min del :)


/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0