21 grader!

Hallo :) Här sitte jag när jag egentligen borde vara ute i solen, det är ju 21 grder ute nu...bäst att passa på att njuta för imonn skulle det regna igen sägs det :( grillningen igår var helt okej..åt knappt nått, var typ inte hungrig...men drack det gjorde jag...sprit. kom dit tomhänt men gick hem full haha ;) Åkte iaf vidare till forsa den kvällen där jag mötte upp Fredrik <3

sen vidare till Gustafs ner till Stefan, där var det mycket folk och Fredrik slängde sig i bastun med några till, själv satt jag ute och var social med annat trevligt folk :) kom hem vid ca halv 4 igår ;)

Nu är jag AShungrig så jag håller på attt avlida, Fredriks mamma håller på att laga grillat och hur gott är inte det?! Har varit sugen på det hela morgonen ända sen jag vaknade haha :) Nej ska väl ut och känna lite på vädret nu! :)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

mäh dissare haha! då hade du ju kunnat stanna längre! haha ;)

2010-05-15 @ 17:31:03
Postat av: Sara - Mamma till Nova

vad ha du gjort idag?

2010-05-16 @ 00:30:57
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0