Wondeful life

Visst är livet helt underbart? Såhär glad har jag inte varit på länge...livet leker just nu.

Tiden går iallafall fort frammåt, jag tyckte nyss veckan hade börjat och nu så är det snart fredag igen!
Hade utvecklingssamtal idag, och som tur är så är jag 18 så jag slipper ha föräldrar med mig.Jaa min mentor var väl inte sådär jätteglad på mig idag, mycket skolk...då menar jag mycket..så mycket att jag fått en csn varning och det är fan illa haha xD Men jag har sagt till mig själv att jag måste skärpa mig! jaja nog om det.

köpte nya tygskor idag och ett linne! åhh tygskor..gahh våren är verkligen påväg..eller ja det hoppas jag. Vissa säger ju att det ska snöa imonn, det vägrar jag! inge mer snö nu. nu har jag tagit fram min vårjacka jag ska ha imonn. Åh HAPPYDAY!!

Förövrigt så vet jag inte vad jag ska skriva...finns nog mycket. Men ja..helgen blir väl fest..antagligen, och så åker Suss utomlands..gaah ta dig unge jag vill också :D Hoppas du får det bra sötis! <3

Nu ska jag gå och duscha..intressant ^^,
herrå.

JAG ÄLSKAR DIG! <3


/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0