Hemma hos Moa!

Hejsan hejsan! här sitter jag och trycker i mig godis hemma hos Moa, sov här inatt..det var ett bra tag sen :) Som vanligt har vi haft as skoj haha vi är bara för störda! helt retarded! :'D

vad händer idag? öö jag åker väl hem vid 5, ska duscha sen vidare till baby! <3 Ledig imonn..eller ledig och ledig, vi har frilufsdag så jag har tagit ridning. Och dåär man ju inte i skolan ;)

Just det på tal om hästar, jag och Moa var oc kikade på 2 hästar igår som vi ska börja rida..fytusan vilka fina hästar. Det var en fux med bläs och 3 vita strumpor..en hanoveranare..sjukt fin! Bonette hette hon :)
Sen var det en arab jättefin flugskimmel! Kom inte ihåg namnet..typ Bjälke eller Jerke haha ;)

Jag och Moa hade nog redan bestämmt oss när vi så hästarna haha...jag vill ha Bonette och Moa vill ha -arabn, men vi ska prova båda så får vi se :) kommer bli sjukt skoj!!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0