tomt

Jag tror alla mina hjärnceller har sprungti bort för jag vet inte vad jag ska skriva längre, jag ska nog försöka börja bli bättre igen.

Nu är iaf P&L över för i år, själv hade jag inget band utan bara hängde utanför, men det var bra roligt det också. Vi träffade flok och hade skoj :) Igår avslutades P&L med att Jay-z spelade. Såklart hade man VIP plats högst upp på ett elskåp, där drog vi upp bänkar och satt oss på, klart man såg bra där också! :)

Bby ligger i soffan och slöar och här sitter jag och lyssnar på KENT :)

Imonn blir det kupolen med Moa, måste hitta nå skor och nå linne och skit, usch för att vara fattig.
Har 1000 spänn att bränna upp, wow typ ett par jeans -.- varför ska allt vara så dyrt?

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0