Vet ni...

Vet ni vad jag har kommit underfund med? Jo jag färgade ljusa slingor på Moa i förrgår och det blev jätte snyggt, så nu måste jag ju härma henne :) Ska bli roligt och se 2 färger i mitt hår.

 Nu sitter jag i soffan och det är faktiskt hemskt kallt här inne...hallo värme? kom fram! väntar på skjuss hem nu, mamma slutar väl halv 4 så då blir det affären sen hem fort och färga mina hårstrån jag har kvar på skallen...nej ju skämta jag, men jag har ju kort hår som bara den. Jag förstår inte hur folk lyckas få så långt hår, och ännu minder förstår jag när jag sitter här och drar upp det igen för 1000 gången. Jag kan bara inte sluta tjata om det ;)

Lyssnar på Lars Winnerbäck btw!
BRABRA! :D

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0