Utgång för första gången!

Japp igår var det första gången som jag skulle ut på krogen sen jag fyllt 18. Mamma skjussade mig och Amanda till söta Emma. Var det ett tag fixade oss sen drog vi vidare till förfest i Bullemyren..var där ett tag sen ville jag och Emma vidare till stan, men Amanda ville stanna...Så jag och Emma drog vidare til stan, först in på Butterfly men det var det trångt och trök!

Så vi tänkte dra vidare till Flamingo men där måste man betala in sig och vi hade inga pengar, så vi tog till flörtmetoden och kom in gratis ;D Emma verkade vara bra på sånt haha ;D Så dit in drog vi =)

Kikade runt lite först...sen satt vi oss ner ett tag, upp på dansgolvet, dansade loss lite. Satt oss ner igen, och då kom det en kille fram till mig som ville dansa...nej jag orkade inte eller ja orkade och orkade, vågade inte direkt haha ;) men men..tiden rann iväg och klockan blev 2. då var det dags att dra sig vidare..
Träffade på lollo,Kajsa och någon till tjej. Så jag frågade om jag fick åka med dom hem,annars vet jag inte vilken jag skulle åkt med hem. Men som sagt...allt löser sig så är det :D

Fick säga hejdå till söta Emma..så drog jag och de andra vidare på donken för de skulle käka innan de drog hem.
när jag väl kom hem så var klockan 4! haha. Gick ut med Arrak när jag kom hem också. Efter det blev det 2 panpizzor och cola när jag kom in, GUD så jag älskar COLA! <3 Efter det var det godnatt kan jag ju säga, var trött som ett svin.

Men tack för kvällen Amanda och Emma, dock var ju inte du med så länge Amanda, men roligt den lilla stunden! :) Tack igen söta ungar <3 :D


/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0