Paranormal avtivity

Nu är det ca 1 timme kvar till jag ska se Paranormal activity. Nästan lite småläskigt att se den själv haha. Men det klarar jag nog ;) Sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu..Jag har liksom redan varit inne på alla sidor jag brukar gå in på. jag har städat åt kaninerna och jag har faktiskt städat innan mamma kom hem från jobbet, så nu finns det typ inget att göra. jag får väl ta en runda med lilla Arrak då :)

Orkar jag så skriver jag när jag sett klart filmen, bara den går nu då haha.
Annars så skriver jag imonn då det är söndag och jag kommer att vara deppig dagen lång SUCK!
Ja det är ju skola på måndag så...nej fy jag vill verjligen inte, nej usch kan man inte få ha lov i flera
veckor till?! Men det är som det är.

Bye.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0