Nattbloggning

Konstigt nog har jag inte gått och lagt mig än, jag brukar faktiskt vara den som lägger mig i tid när det är skola nästa dag.. men inte nu.

Såg nyss filmen You got mail, en riktigt bra film. Och jag älskar lyckliga slut.När han får henne och hon får han, vad lyckligt :') Tänk om det kunde vara så i verkligheten? nej allt ska ju vara komlicerat och vettefan allt. men men det är ju livet. Lyckliga slut finns i filmer och böcker, men i verkligheten då?

Ibland känns det som ingen ser en liksom. Hallo här är jag kan du kolla på mig...? halllooooo?! HALLO?! hahah ja men typ så. Vet knappt själv vad jag sitter och skriver, kanske för att jag är trött? whatever ;)

Och jag har kommit underfund med en sak..Jag faller verkligen lätt för killar,helt sjukt! :O
Visst har man hört talas om kärlek vid fösta ögonkastet...men vafan så lätt är det faktiskt inte..eller ja...eller..
Nej nu ska jag sluta skriva, babblar om nått som jag knappt själv fattar?
Aja godnatt.

/ Mikaela



Kommentarer
Postat av: susanna

de där med första ögonkastet de vet både du och jag att de finns, som mig och mathias. de var vid första ögonkastet :)

2010-01-25 @ 16:53:39
URL: http://susannagjerdet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0