I feel so happy!

Ja så var första skoldagen avklarad, gick väl skapligt fort ändå. Idag hade vi full rulle på att planera fest i helgen skoj skoj! :D Och på fredag kör vi nog igång med badminton igen, fyfan vad roligt det kommer att bli! som jag har längtat!!! :)

Hemma hos syrran nu iallafall, ska försöka komma i säng tidigt idag, vid 22.00 hade jag tänkt. igår kunde jag verkligen inte somna, var inte ett dugg trött, kikade på klockan den blev bara mer och mer...tror jag somnade vid 2...sen efter ett tag vaknade man av den där hemska signalen på mobilen, jo visst du, väckarklockan -.- SUCK!

jaja livet går vidare trots att man vill dö när klockan ringer på morgonen, särskilt när det är mörkt på morgonen.
Men jag är glad för varje dag som går så blir det bara ljusare och ljusare :) Snart är det vår..haha ja det är ett tag dit men det går nog fort! ;)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0