Hej stressiga dag!

Hej stressiga dag, Ja typ allt har varit stress idag! Efter jag slutat skolan så går jag till mammas jobb för att åka med henne hem, ringde henne..och jag vad tror ni? Jo hon hade tydligen glömt av att jag skulle åka med henne hem. Ringde henne höll på att frysa ihjäl. Tillslut kom hon. In i bilen klockan var då 4. Peter var med för han skulle ta ett pass nere vid polisstationen. men det var4 typ 20 pers före han så då sket han i det.

Jag var tvungen att komma hem före 5 för då släpper de in hästarna. Men nej jag har inte varit i stallet än, har inte hunnit! Och ingen bil fungerar så det blir en redig promenad till stallet och tillbaka och mocka. woohoo att gå i mörker..eller inte.

ja just det från det ena till det andra, nu har jag beställt tid till att tatuera mig! :D Det blir i början av februari..jag är inte så nervös nu men kommer att bli. Ska ju gör under armen, och det gör jävligt ont säger folk. Syrran beställde åt mig idag och han sa att jaa att tatuera sig där första gången kommer kanske att blir ätt jobbigt...
Åh gud blir bara ännu mer nervös när han sa så :O

whatever..det går säkert bra :) Ska vila lite till innan det blir stalllet. Höres!

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0