hahha komiskt...

HAAhha ja lite blåst och dum är man allt, sitter och kikar igenom mina senaste inlägg och utan att jag har tänkt på det så har jag skrivit 2 dec,3 dec osv, vafan?! Jag är nog lite yr eller bara lite uvis. Det är ju januari och här sitter jag och skriver december, jaja nu har jag ändrat det iallafall.

Sover hos syrran idag....är hundvakt imonn så jag sover här istället. Sitter och halvsneglar på Tv lite då och då, och så fick jag se att "en annan del av Köpng börjar ju nu på söndag haha det gillar vi! Dom är ju störtsköna ;)
Fast en mindre rolig sak var att jag såg att det skulle typ bli från -18 till -28 nästa vecka!! Brrrr vad kallt, så klä er varmt då :)

Ja nu till nå helt annat, jag hade varit ute och gått idag ca 45 min, sen kommer syrran hem med pizza åt mig, GUD jag som verkligen inte ska äta sånt skit nu. Men jag åt väl den, sen fick jag ångest och sa att jag skulle ta med Arrak och gå hem till mig...så det var bara att klä på sig varmt och gå ut. Jag kom nästan enda hem, det enda som stoppade mig var att gå mellan grindarna, det var ju asmörkt och aldrig att jag gick igenom där då. Så jag sa åt syrran att hämta mig. Jaa då var det ju bara det att hon också var ute och gick, så jag fick vända och gå halva vägen tillbaka innan hon hämtade mig...

Nu sitter jag här och har ont i benen! Det blev ca 1,5 mil idag..fan vad duktig jag är ;D Imonn ska jag nog ställa kl nått tidigare, måste lite smått vända om dygnen för på måndag börjar ju skolan igen -.-
Höres vidare imonn!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0