Fredag imonn!

Yees jag älskar verkligen fredagar! Vekorna går verkligen fort fram...Tänk snart är det vår, snön smälter fåglarna börjar sjunga och allt blommar ut, gud så våren är vacker :') dock är det ju ett litet tag kvar men snart så...:)

Iallafall så är jag taggad inför imonn! Utgång med Emma, skoj skoj...Få se hur mycket man dansar loss. Vet inte vilka skor jag ska ha imonn, vill inte ha mina långa stövlar, vill ha klack. få se om jag kan flörta med söta amanda och låna nån av hennes skor.

BTW imonn blir det kupolen, ska köpa nya spännen, hårfärg, ska bli svarthårig imonn och låna amandas löshår på kvällen, fan vad bra det kommer bli, känner det på mig! :')

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0