Dålig uppdatering

Ja jag vet dålig uppdatering ;) Men iallafall.

igår hade jag fest hemma hos mig. Jag och Moa var själva först sen kom lite annat folk.
Vi sjöng singstar och hade trevligt. Det roliga var att jag försökte få hit Jan-e och co. Det gick inte så bra.

men så när  jag satt i soffa i rummet så knackar det på rutan, och där står Jan-e...Jag flyger upp ur soffan och ut
där står jan-e med lite annat folk och börjar sjunga för mig (A) hahaha fytusan vad glad jag blev att de kom.
Trodde aldrig de skulle komma. Men det gjorde dom iihhhhhhhhhhhhh :'D Efter ett tag drog de vidare till krogen.
Men jaa jag hade iallfall jävligt roligt hela kvällen.

Tack alla för en rolig kväll, och tack för presenterna <3
 
idag kommer iallafall lite av släkten och ska fika och så. Runt 3 kommer de. Faktiskt så trodde jag att de skulle se förjävligt ut efter igårkväll, men kära Madde och Josefin hjälpte mig att städa :) Så nu ser det faktiskt riktigt bra ut! :D Ska hinna med stallet idag, sen får vi se om det blir badminton senare, hoppas på det! :)

/ Mikaela



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej :)

hehe du med ;)

2010-01-17 @ 10:24:55
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0