ÅH!

Åh blev så sur för igår hade jag skerivit ett långt inlägg på mobilen när jag var borta och allt försvann sen, matt jag blir -.- Jag färgade iaf håret svart igår och sen drog jag i amandas löshår på kvällen, det blev najs :D Det blev fest kan jag lova! :)

Jag och Emma var först hemma hos henne, kikade lite på Håkan DVD åhhhhh så roligt när man båda kan sitta och halvskrika och få rysningar i hela kroppen..typ ingen av min kompisar gillar Håkan så det är bra att Emma gör det! :D <3 hahha och så provade vi att gå ner i spagat, någon fix idé som Emma hade och jag var tvungen att prova, och tror ni inte att jag är jättenära, haha ja det är helt sjukt jag som aldrig gör något sådant ;) Dolda talanger har jag nog ;)

Skoj hade jag med Emma iaf  för kvällen gummsi, även fast vi råkade lämna varandra på slutet, sorry :(
Men vi kör på nästa helg tycker jag ;D Då kör vi s2 ;)

jaja ska dra, bye.

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

vem gillar håkan av dina kompisar om inte jag! haha. har levt med honom i 7 år nu <3

2010-01-31 @ 16:28:01
Postat av: Mikaela

Frida jag vet <3 hahaha :D <3

2010-02-01 @ 00:01:19
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0