:'( <3

Jag kan inte tro det är sant! Jag kommer hem loggar in på facebook och ser på ett inlägg att
den älskade islandshästen Thor har fått somna in, jag kan inte fatta det! Visst låter det sjukt töntigt kanske ni tycker, men den där hästen har betytt så mycket för mig i alla dagar, Det var han jag lärde mig rida på.
Jag kommer ihåg första gången jag red han, jag var runt 9 eller 10. Jag började rida han lite smått.
Varje dag jag var ute och red så hoppades jag på att få sitta kvar, det var inte det lättaste på busiga Thor.
Alltid sparkade han bakut eller bockade av mig, men jag var envis och slängde mig upp. Jag har tappat räkningen på alla gånger jag jag fick bita grus, snö sand eller gräs. När jag tänker efter så satt jag nästan aldrig kvar.
men jag blev äldre....lärde mig sitta kvar, jag har haft underbara minnen med Thor..och nu är han borta...

Thor blev 15 år, han fick kolik. Och nu har han fått somna in. Jag skulle just sätta igång honom efter att han haft fång...skulle börja rida han..och jag längtade så..men nu går inte det. jag kommer sakna honom.
Älskade Thor, vila i frid älsklingen <3



Älskade Thor <3


/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: moa

R.I.P Thor <'3

2010-01-27 @ 21:24:03
URL: http://moahsalo.blogg.se/
Postat av: Niclas

2010-01-27 @ 21:45:35
URL: http://neliasson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0