2010!

Jaa så var det ett nytt år, vilket betyder: ett år närmare döden.. haha ;)
Nejdå men ny möjligheter som man säger :)

Idag gick jag till stallet med min kära vän Fanny, fram och tillbaka...WOOHOO Mikaela är på G nu ;) Imorgon så ska jag upp vid 10 ut och gå vanliga rundan, sen blir det åka till Lerbäckens stall och rida på en välskolad häst, omg det var ju 64927623847 år sedan man gjorde det haha. Ja vi får se vem som flyger av först. Amanda skulle låna en annan häst och jag får rida på Liptus imonn, båda lite smågalna så ja vem får tugga grus först? ;)

Var ju på fest igår också...Först förfest..sen drog vi till en annan fest, sen blev det att dra till jax och dansa loss, tjjoohoo var skoj det var! :) Träffade på en gammal kompis som jag inte sett på ca 8 år! Jätteroligt! :D
Stackars Vendela igår också, hennes mobil blev snodd, idioter som snor :@ Blev hemgång ca halv 3 igår...Jag säger då det. Tack allihopa för kvällen, sjukt skoj! :D

Jaaa nu är det heller inte långt kvar till man blir 18 heller, den 13 januari woohoo! Hörde jag fest eller? KLART! ;)
Lär planera lite för jag vet inte vart man ska vara...här hemma kan man ju inte vara för pappa är alltid hemma och vägrar åka nånstans -.- men det ordnar sig alltid som jag säger :) 

Nu mina kära vänner så ska jag kika klart lite saker på internet, sen går jag upp med ett stort glas vatten med is i, sätter i Håkan DVD och jag ska bara tänka tillbaka på P&L 09 och NJUTA! håll ut snart sommar och P&L igen, nu ser ju hur fort åren går ;)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS :) Kraaaamizaaaar! :)

2010-01-01 @ 20:56:16
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0