wow

wow jag har verkligen inte tid för allt bloggande har jag märkt nu, även fast jag inte gör ett skit typ :)
Men jag ska väl försöka hålla mig lite mer uppdaterad än vad jag har varit.

Sitter iallafall hemma hos han nu, han ligger kvar i sängen men jag var pigg när klockan var 13.00!
Såhär glad som jag är nu har jag nog inte varit på bra länge. Dom här veckorna som varit har nog varit några av de bästa i hela mitt liv! :') Jag tycker så mycket om honom! Ska nog gå och väcka honom snart tror jag.

Iallafall så ville Moa att jag skulle dra mig in till stan och möta upp henne och nicklas, de ska gå på kupolen och jag ska väl med antar jag haha. Vi höres väl hoppas jag, nu ska jag gå och hoppa i sängen så han vaknar,nejdå det ska jag inte men nästan ;)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0