rubrik?

Det ska då alltid vara så svårt att komma på en rubrik..gah blir lite småtokig!

Men iallafall, igår så var Jag,Suss,Fredrik och Matihas in till coop och handlade lite, Suss handlade godis och jag krok! Fredrik och Matihas skulle ner på lan så jag och Suss bestämde oss för att se film och trycka i oss onyttigheter såklart ;)

Vi såg på någon film som var sådär faktiskt..Efter det fick vi för oss att ut och gå..Det var så himla skönt väder ute och man frös inte alls, det var 0 gradigt! Vi gick en bra bit iallafall och snackade om allt mellan himmel och jord! Det var så trevligt att prata, bi har ju inte umgåtts så mycket så det var bara nice att prata ut om allt. Skit roligt verkligen, måste göras om :) <3

Vi gick väl ner till de andra som lanade sen. Trevligt trevligt. Och jag satt uppe hela natten...jag var sjukt trött när klockan var runt 8 på morgonen och däckade vid databordet haha, sov ett litet tag..eller ja sov och sov..jag halvsov.

Senare när klockan började närma sig 1 så åkte jag och Fredrik hem för att äta..efter det skulle vi vila lite, Fredik gick och duschade och jag somnade på en gång trött som jag var. Efter Fredrik hade duschat så slängde han sig också i sängen ett tag så sov vi i ca 2 timmar innan vi skulle bege oss ner igen.  Men när vi kommer ner dit så fick de inte lana något mer så det var bara att packa sakerna och bege sig hemmåt..Hem hit igen, upp till Suss och Matihas..åkte in till coop handlade lite skit..donken sen..och nu sitter jag här, och fredrik ligger och kikiar på hockey.

imonn måste jag hem btw =( Är hunvakt på tisdag, onsdag och lite grann på torsdagen.
Nu på torsdag drar ju jag och Nicklas ner till Sthlm för att se Tokio Hotel..shit vad tiden bara rinner iväg, jag som nyss tyckt att jag köpte biljetterna! :O  Ska bli skoj iallafall, det blir buss ner och hem.

Till veckan blir det fest också!! NICE, ver ett tag sen nu så det kommer bli sjukt nice! :)
Nu tror jag att jag ska slänga mig i soffan brevid Fredrik. Höres! :)


/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

kan lova att de kommer bli party! ;D

2010-03-01 @ 19:20:48
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0