NU RÄCKER DET!

NU RÄCKER DET, NU FÅR DET VARA SLUT PÅ SKITEN!

jag orkar inte bli sårad gång på gång, dels är det ju mitt fel och jag tänker åt helvete. Men den här gången verkade det vara så seriöst...och jaa..men sen fick man höra att nej, inget förhållande. Först blev jag chokad sen grät jag som bara faaaan...men jag pratar med mina underbara vänner som finns där för mig och stöttar mig, jag lämmnar er aldrig <3

Killar kommer och går
men vännerna består!


SÅ ÖVERGE FAN INTE KOMPISARNA FÖR NÅGON KILLE!

2 gången det hänt nu, nu får det vara slut på det. Nu ska jag leva livet!!!
YEEES det ska jag! :D

vi börjar imonn, sen kör vi fredag! kansek lördagen? ja föfan vi är bara unga en gång! en klok kompis skrev till mig för ett tag sen "kärlek kan man ta itu med när man blivit äldre då är alla mer seriösa också! så det finns tid till det också" sant sant. kärlek till dig! <3


/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: moa

aaw.. så sant så! KÄMPA PÅ :D <3

2010-02-03 @ 19:48:04
URL: http://moahsalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0