VILL FYLLA 18!!!!

Jaa gud vad jag har börjat tröttna på att blogga, me jag ska försöka vara lite mer aktiv nu, eller ja iallfall försöka :) Så vad har då hänt när jag inte har bloggat? Nja inte så mycket faktiskt. Skolan på vardagarna och chill på helgerna för det mesta. Skolan är faktiskt helt okej nu för vi har så roligt så det finns inte haha :D

Ja i fredags spelade vi badminton, det var jag,Frida,David,Moa,Jan-e,G-son,Emil och Lotta :) jag spelade i samma lag som G-son mot Frida och Jan-e, dock så förlorade v 2 ggr men sedan vann vi mot Moa och David ;) Dagen feter var jag helt död i armen och jag lunde knappt gå. Det kanske berodde på att jag spelade badminton utan skor och det gjorde rätt ont haha, skoj var det iallafall :) efter badminton så frågade Jan-e om vi skulle med på fest imonn och det ville vi. Sen på lördagen så sa Frida att hon inte skulle dit och de skulle ändå ut på krogen sen...så då var det ju ingen idé synd nog. Men på kvällen efter att jag hade duschat så hade jag fått sms från en jag inte visste vem det var, det visade sig att det var Jan-e, han undra om vi skulle komma, och då fick jag panik, sms Moa och vi stressade ihjäl oss och det var ju inte så bra. Vi drog dit iallafall och det var grymt skoj, men lite trångt för det var typ 20 pers i en 1-a haha. Japp sen skulle ju alla dra till krogen så jag och Moa hängde med ner till stan en sväng, åh gud vad irriterande att man inte är 18!!!!!!!! GAAHHH vill fylla år nu! tur att jag fyller år tidigt 13 januari då jävlar, då blir det fet fest! Nej jag vill fylla 18 18 18 18 18 NUUU!!!!!!!!!!!

Aja nog om det :)

lite bilder från igår då ;)


söta pojkar haha, Jan-e,G-son och David :)
Btw G-son fyllde år, GRATTIS!


Hmm minns inte riktigt namnet men var det Katrin ;)? jaja iaf så är det Jan-e 
och Moa också :)


Lotta in action! :D


Fint där ;D


GAHH den bjuder jag på, ser ut som världens Fetto men skit samma, 
Ja du Frida jag vet vad du tänker haha, JAN-ES KEPA på plats, fan Frida
det är på tiden att jag får en egen nu haha :D 


Det var bilderna det, tack för en rolig kväll allihopa! Trivs sjukt bra med alla ER! :D

/ Mikaela 


Kommentarer
Postat av: Frida

kan det vara en tänkbar 18 års present hahahhaha

2009-09-13 @ 13:04:42
Postat av: Frida

snart lär vi fixa en fest! å hä lä va drag!

2009-09-13 @ 13:05:09
Postat av: mikaela

hahha jadu Frida kanske det :D jaa det tycker jag du! :D

2009-09-13 @ 15:18:01
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: syrran

Jadu...:)ni verkar ha haft kul, följer dig på bloggen serru..hehe.Men är du blond igen???? det sa väl du att du aldrig skulle va igen?? lr?

2009-09-16 @ 10:18:27
Postat av: mikaela

nej jag är inte det, ser bara ut som så på bilden, det var blixt på och mörkt i rummet, men håret ät rätt ljust ändå haha. Men som sagt, ALDRIG blond igen! ahah

2009-09-16 @ 19:10:22
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0