Vet inte...

Vet inte vad jag ska ha på mig imonn, eller jo jag ska ha på mig mina nya mjukisbyxor och linne, men sen vet jag inte vad jag ska ha för tröja. Så det blir att åka hem till Suss och kika vad hon har för roliga kläder ;D Mamma håller på att laga fisk och efter det ska vi dra. Jag är på gång nu! haha det är min andra inlägg idag helt amazing! Förut skrev jag typ 3-4 inlägg varje dag, men sen blir det bara att man kikar runt på andra bloggar, det kryllar ju av dom ;O Nej nu ska jag skynda på mamma så vi kan dra sen.Jag sover hos syrran idag, jag får skjuss till skolan imonn, och btw vi går till 15:50! GAH så drygt, men whatever haha.

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0