Torsdag

Torsdag började inte bra, Moas moppe startar inte så vi kommer inte till skolan så vi missar spåken...Ajdå tyska läraren kommer att döda mig! men men smörar man lite så blir hon nog inte så grinig ;D Men moa fick damp på moppen så tillslut starta den, då var det bild kvar på hela dagen, det är bara det att den är på 3 timmar och det är sjukt jäkla drygt.

Efter skolan drog jag och jobbade en sväng, nu sitter jag här med musik på grymt hög nivå, älskar det! :)
Igår ver det jättefint väder ute och jag var i skräddarbacken och hjälpte syrran med hundarna, igår var det rekord 6 st hundar och det är hemskt drygt när en tik löper och Arrak blir som tokig! Iallafall så var det underbart väder...usch jag längtar inte till vintern :( eller jo jag vill att den ska vara över så jag ör 18, det är P&L och jag har förhoppningsvis körkort :)

Här kommer lite bilder från igår...


Alram och jag, har dock solen i ögonen -.- btw snyggt nagellack jag har! :D


Mitt liv, cola och dator <3


Min nya tröja är ljuvlig :)


Måste bara lägga ut bilden på sköna Arrak som myser järnet i sängen
på morgonen :)


/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0