Tisdag

Hejsan sitter faktiskt i skräddarbacken nu, Syrran är här och tar hand om 2 st flatcoated-retriver som hon är hundakt åt.Jag vet faktiskt inte vart dom andra skulle men hundvakt är hon i några dagar iallafall.Jag mste säga att det är lite läskigt att vara själv i ett stort hus när både mamma och syrran är ute och går.Det knakar och har sig här och ibland låter det som någon är här men så är det inte, gud det låter typ hela tiden :S ...Nej nu har dom nyss kommit hem det var tur det :)

Blit att sova här idag för att syrran ska skjussa mig till skolan imonn vid 8 för vi har orientering, syrrans hund Arrak blir med och sprnger då! Har jag tur så har jag dator hela dagen, men nu ropade syrran att det kansek kostar för att dm har telia...blablabla vet inte riktigt vad hon snacka om men lär väl sluta här då. Skriver senare ikväll :)

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0