Sitter...

Sitter kvar hos Moa, vi sitter på en varsin dator. Kl är snart 9 och då slutar mamma för att häta upp mig, jag ska in i affären köpa godis och hem och se på film..eller försöka...skulle göra det igår men den bara hacka, så ska rengöra den lite och sen så får jag hoppas på det bästa :)

Btw så är jag så festsugen att jag håller på att dö, men men förr eller senare så blir det väl fest någonstans.GAH hahah det är sjukt vad folk kan snacka skit har jag kommit underfund med i allafall.Men jag kan inte rå för att de har ett sjukt dåligt liv så att de måste trycka ner andra människor HAHA! Men det är ju inte mig det är synd om direkt. Men man blir också full i skratt av allt man hör haha, aja nog om det :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0