sista natten..

Nu är det sista natten jag får ha lägenheten för mig själv, imorgon kommer syrran hem efter att ha varit hundvakt i skräddarbacken. Jag vilinte hem! Jag kan bo där ett bra tag till, usch att tänka tabken på att vara hemma sen är ju sorgligt. Hahah nu låter det rätt roligt men förut för bara någon månad sedan så sa jag att jag aldrig ville flytta hemifrån, men nu vill jag inget annat än flytta! Att vara hemma och höra pappas gnäll 24/7 på allting gör mig helt tokig och arg! Under de dagar jag har varit hos syrran så har jag bara varit hem och vänt för att sitta på datorn och utfodra kaninerna. Sen fort bort igen. Känner verkligen att jag vill flytta, men japp blir nog hemma tills jag tagit studenten och hittat något jobb, därefter kanske jag kan flytta.Fast just nu så får jag se till stjärnorna, för jag kommer inte kunna flytta på ett bra tag, gud snälla hjälp mig någon! haha. Nej nu ska jag skynda på mamma för att dra vidare till lägenheten är i skräddarbacken och jag måste hinna hem till idol, idag är det ju några tjejer som ska sjunga :)

/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Moah

rip för sista natten! vet hur du känner. jag vill också flytta. men snart du! :D (Y)

2009-09-29 @ 19:47:07
URL: http://moahsalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0