Det blev..

Nej det blev inge film för min del idag, den vägrade samarbeta med mig så jag får väl hyra den då. Istället så har jag köpt en bilpåse och en Frida tidning så jag får väl roa mig med det innan jag går och lägger mig.Men imonn, imonn då j*vlar så är det slut med allt slisk som jag har klämt i mig på senaste dagar.Blir tokig så jag håller på!

Den här veckan så får jag lön iallafall så då blir det ett gymkort, gud så ljuvligt! :D och på det så får jag ju studiebidrag, för det så blir det nog en jacka och så ska jag pierca mig uppe i örat! (: Btw syrran om du läser det här så får du köpa min jacka för 200 kr om du vill, jag vet att du älskar den ;D

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0