Hos finnen!

Tja sitter hemma hos finnen..ja det vill säga Moa :) under lördagen så flyttade vi ju hela dagen så nu sitter jag här i nya huset, moa har nyss duschat och nu vet jag inte vad vi ska hitta på, dansa lite kanske? hahah ja men det gillar vi, sjukt roligt hade vi på söndagen iallafall då vi dansade loss i huset, allt är ju inte kart än som möblering så vi var själva i huset och vardagsrummet är asstort och inte möblerat så där dansade vi sokm bara den och spelade in oss själva haha, jag kan ju säga att det var inte så jävla snyggt men sjukt skoj, det blir YT så jag slänger ut länken på bloggen senare så ni får något roligt att skratta åt :D Nej nu ska jag inte sitta här vid datorn något mer, shit tiden tickar och imonn är det tisdag, måndagen har äntligen passerat :D nej bye bye!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0