......

usch jag orkar inte blogga längre...eller så har jag bara tröttnat. Fredag en än gång tiden går fort fram, om en vecka är det lov och förhoppningsvis fest, hoppas på det iallafall annars har jag dock väntat i onödan och det vill jag inte. Spelade badminton idag, var roligt som vanligt. Tiden går så fort när man har roligt. Nu vet jag nite vad jag ska skriva..förutom att det är drygt att trycka på en massa tangenter när man har långa naglar och då blir det lätt fel :)

Jag älskar fredagar, då är det badminton med underbara människor och sen börjar en härlig helg :)

Sitter hemma hos Moa nu, hon är för tillfället i duschen men sen ska vi dra iväg och käka pizza...det blir fint det.
höres.

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0