YEES!

YEES! Jag fick klackskorna jag ville ha! eller ja fast mamma vill ha pengar när jag fått mitt studiebidrag synd nog.

Ser fram emot fest nu, nästa vecka är det hagafest och då ska vi ta oss ditt, förra gången blev ju rätt fail om man säger så, men det händer ;) Jag måste iallafall köpa en ny klänning har jag bestämmt mig för.

Just nu sitter jag faktiskt hemma hos syrran, blir att sova här och ta bussen härifrån. För tillfället är det bara jag och hunden här hemma, syrran slutar 21.30 så hon är väl på ingång snart tror jag. Nått som jag tycker är mindre skoj är att jag har inget täcke här!! så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig :/ och jag vill inte ligga och frysa inatt, ja men det löser sig nog.

Sitter och lyssnar på Akon nu vilket jag aldrig brukar göra, men den här låten är bra :) Wohoo!



/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0