varförskadetvarasåsvårtattkommapåenrubrik?!

åhh gud jag hatar att sitta i 3823646 år och inte kan komma på en enda rubrik, haha hatar det. Men iallafall så är jag äntligen hemma vid min kära dator, lyssnar på musik och sitter inne på facebook.

Jag har lite problem nu...Var på kupolen idag, och dit ska man gå när man har pengar för man hittar alltid saker man vill ha med sig hem. Jag hittade jätte söta klänningar och så vill jag ha ett par skitfina klackskor och ny mobil vill jag också ha..ja det är en hel del man vill ha :)

imonn ska jag ta spruta mot svininfluensan..hoppas jag bara inte blir jätte sjuk för det är extremt drygt.
Nej vet ni vad...nu har jag dock inte mycket att skriva..så höres! :)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

haha nej de kan vara farligt att gå på kupolen utan pengar ;) undra om man inte ska börja använda klack skor igen :D <3

2009-11-23 @ 23:27:34
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0