Var nyss...

Var nyss ute med Arrak och ibland är det så sjukt att ibland kan man tro att jag har nå fel, men det är en sak jag verkligen måste göra. När det kommer en gul bil, vare sig jag är själv eller med någon annan så måste jag säga "gule bil"... Så nu nyss när jag var ute och gick så hade jag musik på och gick och småsjöng lite, sen helt plötsligt såg jag en gul bil, och det bara flyger ur mig "gule bil" haha sen efter det så skratta jag lite för mig själv och tänkte, jag är ju som helt besatt av att säga det. Tillomed så jag slutar sjunga för att säga det. Och tänk vad fel det skulle kännas om jag inte sa det ;) haha mongomongo.

Jag sitter och väntar på att Moa ska vakna någon gång i år helst, hon bara sover och sover hela tiden. Nu får hon vakna för jag vill äta frukost...eller ja frukost/middag kanske man ska säga :)

Igår blev det iallafall donken för mig och Moa sen åkte vi hem till mig och det var tänkt att vi skulle se alla SAW filmerna men det hann bara bli en innan men blev sjukt trött.Idag har jag ingenting för mig så jag tror jag ska köra ett maraton med resten av de 4 SAW filmerna :)

Nu blir det iallafall älskade facebook och musik i väntan på att Moa ska vakna.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0