Usch dagarna...

Usch dagarna blir bara mörkare och mörkare snart är det helt svart redan vid 3  på dagen, det blir kyligare och man har ingen lust att kliva upp på morgonen för att gå till skolan...nej jag gillar inte vintern överhuvudtaget.
visserligen är vintern också rätt fin när det ligger snö på marken, solen skiner och det är gnistrande kallt och grenarna är helt kala. Det är nog det enda jag tycker är okej med vintern.

kl är redan halv 4 och det börjar bli mörkt ute, nu är vädret bara tråkigt, det är slask ute och det är alldeles grått..vart har solen tagit vägen? har inte sett den på flera veckor känns det som!

För övrigt så sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på en lördag som denna, antagligen så blir jag med Moa idag,fast än så länge vet vi inte vad vi ska göra, och eftersom jag bor ute i skogen så går det knappt nå bussar på lördagar vilket är mycket tråkigt. Hundvakt är jag också över natten så jag kan inte sova hos Moa heller. Igår satt vi uppe till kl 2. Och jag höll nog på att väcka hennes föräldrar för vi läste en massa skämt på datorn vilket ledde till att jag höll ju på att avlida av skratt :)

Nu måste jag kika om det går nå bussar längre fram, får hoppas på det!

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Frida

men det var ärligt talat ganska låg nivå på de där skämten du skickade..... hahahah mongobarn

2009-11-14 @ 17:24:19
Postat av: Mikaela

hahhaah dom är så dåliga att dom blir så bäst, hahahaha gud vad jag skrattade hahha :D

2009-11-15 @ 12:43:40
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0