Tjohoo!

Tjohoo! sitter hemma hos syrran, är hunvakt och jag är själv i lägenheten och det kan ju inte vara nå annat än underbart..eller ja jag har ju hundaran men annars så :) Har lilla alram brevid mig i soffan och arrak ligger och sover på golvet. sitter och funderar på bad tusan jag ska göra nu, har alla saw filmer här så jag funderar på att se 4 och 5 an, för de har jag inte sett på ett tag.

Försöker också installera msn på datorn, jaa syrran har just fått igång internet, good work (Y) men idag vill det inte som jag vill så msn vill inte sammarbeta med mig :( Undra om jag vågar installera Spotify utan att syrran går i taket för att jag har installerat nått på hennes dator, äsch jag tar nog tusan chansen...

Woohoo jag älskar helger!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0