The show must go on!

Nu har jag sån stor lust att blogga igen! Har ju varit ett tag sen nu men jag känner att nu fick jag sådan lust igen.Och så mycket har hänt! Har varit mycket upp och ner på senaste tiden men nu känner jag att det är riktikgt bra faktiskt! För övrigt så är jag brunett igen och det är nice.

Nu är det iallafall bestämmt, jag och Nicklas drar ner till Sthlm 4 mars för att gå på Tokio Hotel konsert (Y) Kan bli lite roligt att vi 2 ska virra runt nere i sthlm helt själva, jag undrar hur det kommer att gå, kanske aldig hittar tillbaka till tågstationen? Det lär väl märkas tycker man. skoj ska det bli!

Badminton på fredagar rullar på som vanligt, härliga folk spelar man med, underbart trevliga :') Eller jaaa Jan-e är ju som han är, haha nej nu ska jag inte vara elak ;) Det går mycket bättre att spela nu än vad det gjorde första gångerna...Nu funderar vi på att gå och bli medlem i badmintonhallen, man får typ rabatt och sånt skit :) Och dessutom är det ju bara bra att träna mer.

Och hur är det med ridningen nu för tiden? jaaa jag har inte ridit på jättelänge, det var säkert ca 3 månader sedan. Jag känner att jag saknar det lite grann men samtidigt så är jag inte lika intresserad längre, kanske berodde på att först skulle en häst komma hit ifrån Norge jag skulle få rida och jag hade gått och väntat i 3 veckor och så kommer inte hästen ändå. Men jag hade ju Jerkan, men sen så får plutten ont i ryggen och då kunde jag inte rida henne något mer utan det blev att hon måste träna ryggen och gå i form osv....Det blev nog så att jag gav upp hoppet helt då, jag vet inte men så känns det. Nej jag måste ta mig i kragen och dra mig till grannen, har ju inte pratat med henne på ca 2 månader och nu när min förra mobil dog så har jag inte hennes nr kvar. Känner mig så elak som inte har hört av mig, hon kanske tror att jag är helt borta i huvudet. Nej skärpning på den fronten!

Jag är på ett riktigt skrivar humör idag, men det syns väl liksom och jag skriver ju för min skull så det här behövs ju inte läsas för dom som inte vill :) Nu har jag också fått svar från människan, som jag gått och undrat över i flera månader enda sen i sommras, och visst är det underbart när allt bara löser sig och allt släpper? Jag är så himla glad :) Och alla vänner som bryr sig är guld värda, ni vet vilka ni är <3

Nej det är ju så....The sow must go on! :)



Slänger in en bild på mitt nyfägade hår, jag ska vara brunett inget
annat :)


/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0