Sitter i mitt andra ...

Sitter i mitt andra hem nu, det vill säga moa haha :) Nyss ätit och är asmätt.

Igår gick jag hem till grannen som jag inte varit hos på ca 3 månader, mycket trevligt att talas vid igen! :) läste upp en massa din mamma skämt och som vanligt höll jag på att dö.

Förövrigt så mår min arm skapligt bra men den är väldigt öm. Min kära vän Moa hade ju glömt att jag hade tagit spruta och slog till på armen på mig idag, fyfan vad ont det gjorde, hahaha men inte nog med det....så slog hon till Frida också HAHAHA.

Nej nu ska jag inte fördriva tiden här nå mer, höres! :)
BTW FREDAGSMYS OCH  ÄLSKADE BADMINTON IMONN!! :D <3

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: moa

hahaha, jag SLOG aldrig till frida! jag råkade peta på henne ;) sådeså! överdriv intä!! :D

2009-11-28 @ 18:21:19
URL: http://moahsalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0