Sitter hemma...

Sitter hemma hos Moa och bloggar lite...idag har jag varit hundvakt hela dagen tills kl blev ungefär 6 då mamma och hela gänget kom hem från syrran som bor uppåt Hälsingland. Och idag jag var tvungen att gå upp tidigt för det, dom åkte vid 8 så jag var tvungen att vara där vid 10 på morgonen vilket var väldigt drygt, men det ska bli så skönt att få sova ut imonn.

HAHHAHA vet ni vad jag gjorde för ca 30 min sen? Joo idag fick jag bara en sånhär plötslig tanke om att jag skulle klippa lugg. Jaa och tro ni inte att jag ha gjort det helt själv nu, jaa haha kanske inte blev så jävla bra men skit samma.Jag kan faktiskt fortfarande ha luggen snett. Jag tror att sist jag hade lugg gick jag på lekis, woohoo! Duktigt av mig att våga göra det sådär random på kvällen :)

Men nu börjar jag faktiskt bli trött så funderar på att dra mig till sängen! Godnatt på er.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0