Min kväll...

Min kväll är nu såhär: Min buss går vid 19.00 härifrån sen kliver jag av i Åselby för att hämta pengar från syrran, fick därifrån istället, det är alltid en risk med att fråga pappa haha, man vet liksom aldrig om han får utbrott eller hur han gör så därför valde jag att fråga syrran :)

Blir stan sen in till Hemmkväll med Moa och köpa godis (Y) Sen blir det helt enkelt fredagsmyyssss med idol..eller Moa är väl ingen hejjare på att kika på idol men det får hon lov att göra nu ikväll för det har jag bestämmt, sover hos henne sen blir det att åka hem vid 12.15 imorgon för jag ska vara hundvakt. Nej ska bara gå ner motr bussen nu...ha en underbar fredagskväll för det ska då jag ha! =)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0