Måste säga...

Måste säga att det är underbart att sova ut på morgonen! sov till klockan var 13.13 idag, ljuvligt det behövde jag. Nu har jag och Moa nyss ätit frukost..eller middag kanske man ska säga, nu håller hon på att fixa sig för vi ska dra iväg till stan en sväng och kika på mobiler, måste ha en ny nu. Börjar få lite smått panik för att inte har något minne kvar på mobilen så jag får inte in mer musik åh det gillas inte kan jag ju säga!

Har faktiskt funderingar på att köpa en locktelefon, jag har sett 2 väldigt snygga! och det ska såklart vara sony ericsson :)

Nu får moa allt ta och skynda sig för bussen går 15.18 härifrån och jag vet att vi brukar ha en tendens till att missa våra bussar hahah (Y)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

du får köpa ett större minne ;D vad för mobil ska du ha nu då ;P <3

2009-11-22 @ 22:58:58
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/
Postat av: susanna

sv: skoja inte att man vill ha den tiden tillbax! <333 nejdå :P men jag har juh slagit han nu så nu behöver man inte nörda så mke ;D

2009-11-22 @ 23:44:46
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0