Jag tröttnar..

Jag tröttnar aldrig på att säga det så därför säger jag det här igen. Nu är det FREDAGSMYYYYSSS! :) Jag vet inte hur många fredagar i rad jag har sagt det men jag älskar det även fast inte varje fredag lever upp till mina mål haha. Den här fredagen har jag ingen koll på vad jag ska göra...kanske blir det åka hem till Moa senare på kvällen och glo på idol och käka godis. Fast egentligen är jag ju inte så sugen på godis konstigt nog, har varit uten godis i en vecka nu, helt amazing för att vara mig, men jag har ju bestämmt mig att jag bara ska käka det på fredagar, för jag vill inte gå upp i vikt igen och se ut som förr, fy nej haha.

Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, men jaa det blir datorn ett tag nu iallafall sen får vi se vad som händer senare mot kvällen, höres då! :)

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0