Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag får lixsom ingen ordning på mitt liv....

Har ni någon gång kännt så?
Joo jag känner så rätt ofta.
Vet knappt vart man ska
börja skriva eller sluta
Så jag behöver bara skriva upp
några låtar som är minnen och tankar.

Håkan Hellström- Hurricane Gilbert
Håkan Hellström-För sent för Edelwiess
Green Day-21 guns
The Sounds-Tony the Beat
The sounds- Beatbox
Milow-ayo technology



 Jag drömmer drömmar som är bra,
men vaknar och inser att de inte är verkligt.
kommer aldrig att bli.
Så varför fortsätter man att drömma?
Det gör bara ont.

Har en sån kväll då jag bara klagar på allt,
det lär man få ha.
Att skriva om det känns mycket bättre också!
Känns som alla andra har det mycket bättre än mig.
Och mitt i alltihopa så känns det
inte bättre för att det är måndag imonn!
surt.

Nu måste jag plugga.
...
...
...
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.


/ Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0