Hemma igen!

Hemma igen! nu sitter jag här hemma nysduschad och ska väl göra naturkunskapen tyvärr, usch vad har man för användning av det i framtiden egentligen? Ofa jag behöver veta hur många atomer det är i det ena och det andra. hahah nej fy det är så himmla tråkigt!

Innan jag åkte hem så var jag och mamma in på kupolen en snabbis, det blev ett par nya skor, tygskor och sen ett par höga stövlar nu till vintern..eller ja det är ju vinter nu men det är ju ingen snö direkt. Sen svängde vi in på ett ATG ombud och hämtade Tokio hotel biljetterna woohooo! :) längtar till Mars 2010 nu! :)

Nu ska jag faktiskt äta innan jag gör den eländiga naturkunskapen, den kan bara gå och dö :)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: derias

tack, snällt att du kommentera! hur e de?

2009-11-16 @ 21:04:14
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0