Hej,Hallo....

Hej,Hallo,Hola, eller kanske terve? ja det finns ju ett antal sätt att säga hej på, men jag tror jag föredrar att säga det på svenska....men efetrsom Moa är finne så ska jag nog börja säga Terve till henne haha :)

Skola idag från 9.40-11.00 det är alltid härligt, vi hade idrott och vi körde bowling. Jag spelade med Moa och jag tog hem segern haha ;) efter det körde vi tennis...nej inte så roligt måste jag säga. Fuderar på vad jag ska hitta på idag för här kan jag ju inte hela eftermiddagen, är hundvakt nu så lär väl ut och prommenera förstår jag.
Fixa ID-kort och bankkort idag också, äntligen säger jag då bara, tummen upp för det (Y)

Snart är veckan slut, igen...sjukt! :O satt och kikade i kalendern igår och det är tusdan inte långt kvar till jul..tror det var ungefär 6 veckor dit, jag som tyckte det nyss var sommar, tiden bara springer iväg och snart har vi gått halva 2-an på gymnasiet.Det står väl inte på förren vi står det och skriker i 3-an "För vi har tagit studenten"
nej men som sagt snart är det lov igen, härligt :)

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: "sha la la la xxxx frida! sha la la la"

hohohohoho!!!! FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN DÄR UNDERBART FINA OCH ALLDELES VACKRA STUDENTEN!

2009-11-11 @ 15:30:08
Postat av: madde

fortsätt blogga det gillas :D

2009-11-11 @ 22:25:50
URL: http://mdli.blogg.se/
Postat av: Mikaela

wiii ja det ska jag nog maddi :)

2009-11-12 @ 21:18:52
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha jag med Frida, jag med! :D

2009-11-12 @ 21:19:12
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0