Fredagen..

Fredagen närmar sig och det gillas starkt. Men just för tillfället så är det jobbigt för jag vet inte vilka kläder jag ska ha på mig imonn och det är alltid lika drygt att välja...hahah sjukt men så är det faktiskt, får väl försöka hitta något snabbt innan jag går och lägger mig.

Idag pratade jag med Frida om typ allt, och det känns mycket bra och det gillar jag, tack lilla Fridis <3 :)

 Imonn vet jag faktiskt inte om det blir nå badminton tråkigt nog, Frida hade inte hört något men jag hoppas det blir av iallafall.Frida kan inte vara med för hon är sjuk :( nej Frida nu ser du till att bli frisk så tar vi alla på bamintonen sen! :) Så roligt man kan ha när man spelar det är sjukt hahaha.."2-6, 2-6" bara jag och Frida som fattar men man måste ju ha roligt och Frida är ju så snygg när hon kör sina moves i hallen hahah tummen upp (Y) Nej vad jag sitter och babblar nu har jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig och imonn är det FREDAGSSMYYSS! GODNATT :)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

du är gölli <3

2009-11-13 @ 12:14:37
Postat av: Mikaela

ihh Frida är :) <3

2009-11-13 @ 16:35:04
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0